loading...
خاوران موزیک
admin بازدید : 139 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود قسمت بیست و هفتم ۲۷ سریال بگو که هستم با لینک مستقیم

دانلود سریال بسیار زیبای بگو که هستم قسمت بیست و هفتم

دانلود قسمت ۲۷ بگو که هستم با کیفیت خوب دانلود قسمت بیست و هفتم سریال بگو که هشتم

:: ویژه ماه مبارک رمضان ::

-Bego-Ke-Hastam

نام سریال : بگو که هستم

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : اکبر منصور فلاح

هنرپیشگان : جهانبخش سلطانی، پرستو گلستانی، مهدی امینی خواه، محمد الهی، پوراندخت مهیمن، کاظم افردنیا، مهدی باقر بیگی، محمد علی میاندار، شیرین حمدی، نرگس صابری، مهدی شهداد، احسان جانمی و مینا فرامرزی

خلاصه سریال : «بگو که هستم» با ژانرطنز و اجتماعی داستان زندگی مراد با بازی سلطانی است که بعد از چندین بار که خانه را ترک کرده، به خانه‌اش مراجعه می‌کند و متوجه می‌شود که همسرش با بازی مهیمن و فرزندش خانه اجاره‌ای را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته‌اند

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات شما





اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 53
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 3,965
  • بازدید کلی : 14,576
  • تبلیغات شما